Wanita pernah viral czer 2 kali dalam masa 11 bulan, kini bercerai kerana penyondol?

Wanita pernah viral czer 2 kali dalam masa 11 bulan, kini bercerai kerana penyondol?

Tahun lalu, pasangan TikTokers Akash Elahi dan isterinya, Venny Alberti pernah menjadi perhatian ramai kerana menimang dua orang cahaya mata dalam tempoh kurang setahun. Sewaktu kehamilan kedua, Venny yang belum sembuh 100% daripada czer pertama telah mengalami kesukaran berjalan dan perih di bahagian belakang sehingga terpaksa dipapah suami.

Bagi kelahiran kedua, Venny turut bersalin secara Czer
@akashellahi

Sisa 2 hari untuk sesar Doain ya guys #mertuavsmenantukocak #fizzoid #fizzobonusbook #novel @kaiyalovesfizzo

♬ original sound – Akash Elahi

Sekarang aku sudah cerai, bangga, kan kamu? Silakan, anda nak mendekat pun takpe

Belum cukup 6 bulan anak kedua dilahirkan, tiba-tiba khabar duka tentang penceraian rumah tangga mereka telah kedengaran. Menerusi hantaran di IG Story sebelum ini, Venny telah menunjukkan satu dokumen cerai yang sudah ditandatangani olehnya secara rasmi. Kemudian, dia segera memaklumkan hal itu kepada wanita selingkuhan Akash bernama Novita Sari.

Saya selalu minta maaf untuk jaga hubungan, tapi Venny tidak pernah minta maaf

Tidak berdiam diri, Akash kemudiannya menafikan hal tersebut dan tampil mendedahkan punca sebenar yang menjadi pemicu perpisahan mereka. Jelas lelaki yang berasal dari Pakistan ini, Venny mempunyai sikap kasar baik dari segi percakapan mahupun perbuatan. Ketika mengandung, Akash mendakwa Venny gemar menyakitinya hatta mereka sedang berada di tempat awam sekalipun. Selain memukul atau mencemuh, dia juga meludahi wajah Akash dan perbuatan itu sudah berulang kali dilakukan.

Semakin saya nasihat, semakin dia keluarkan kata-kata kasar

Dedahnya lagi, Venny juga terlampau sibuk hingga tiada masa terluang untuk anak-anak dan kerap meninggalkan rumah selama berhari-hari jika sedang marah. Selaku suami, Akash sudah cuba bersabar dan mendidik Venny untuk menjadi seorang wanita lebih baik namun gagal. Apa jua yang terjadi, Akash bagaimanapun akan mengambil tanggungjawab penuh menjaga keperluan anak-anak dan Venny meskipun mereka sudah tidak bersama.

@shaaalloh

sllm siang,, entar doa siapa entah karma ato apapun itu kita cuman bisa mengambil pelajaran dan hikmah ny smoga yg trbaik#akashelahi

♬ suara asli – INISIAL- RP – inisial.rp