Tular video lelaki jalan kaki tengah malam sambil menangis, kecewa tunang ‘buat hal’

Tular video lelaki jalan kaki tengah malam sambil menangis, kecewa tunang ‘buat hal’

 

Setiap pasangan yang bercinta pasti menyimpan hasrat untuk membina mahligai bersama. Namun begitu, setiap hubungan semestinya mempunyai halangan dan dugaan apabila menuju hari bahagia mereka.

Begitu lah yang dialami oleh seorang lelaki yang tular di media sosial baru-baru ini, menerusi video yang dimuat naik oleh seorang pengguna @ibupunya di laman TikToknya, dia sedang berjalan kaki sambil menangis di kawasan yang sunyi pada waktu lewat malam.

@jarrr00

Masalah-masalah ๐Ÿ˜‚ pening

โ™ฌ original sound – ๐•ต๐–†๐–—๐–—๐–” – Ibu punya โœจ

Difahamkan, lelaki itu bertindak sedemikian kerana kecewa tunangnya membuat โ€˜halโ€™ dan meninggalkannya selepas ditanya oleh individu yang menemuinya di lokasi berkenaan.

Dalam keadaan yang lemah dan letih, individu yang berada di situ meminta dia untuk berhenti dan menenangkan dirinya bagi menggelakkan kejadian buruk yang berlaku kepada dirinya.

@jarrr00

Replying to @๐“๐’พ๐“‰๐“‰๐“โ„ฏ ๐“…๐’ถ๐’พ๐“ƒ๐ŸŒป kesian sapa yang buat dia ni adoi

โ™ฌ original sound – ๐•ต๐–†๐–—๐–—๐–” – Ibu punya โœจ

Kesiannya, semoga tabah!

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen turut bersimpati kepada lelaki berkenaan dan perkara tersebut bukan satu bahan jenaka untuk ditertawakan.

Kuatkan semangat! Bunga bukan sekuntum

Bukan itu sahaja, netizen juga menitipkan kata-kata pesanan buat lelaki itu dan mendoakan agar segala urusannya dipermudahkan kelak.