“Tentang isu itu, saya tiada hak nak ulas..” – Amir Syahir jawab tuduhan tiada fungsi, masih tinggal sebumbung dengan keluarga

“Tentang isu itu, saya tiada hak nak ulas..” – Amir Syahir jawab tuduhan tiada fungsi, masih tinggal sebumbung dengan keluarga

Baru-baru ini, hangat dibincangkan tentang perbalahan antara ahli keluarga penyanyi terkenal, Shila Amzah dalam kalangan netizen. Namun, Amir Syahir mengambil keputusan untuk tak masuk campur.

Adik kepada penyanyi tersebut yang juga merupakan penyerta kepada Famili Duo bersama kakaknya, menyatakan dia masih tinggal bersama ibu, abang dan adiknya di rumah yang sama dan hubungan juga masih tidak berubah.

Saya takde hak nak ulas tentang isu itu. Ia berkait dengan kakak dengan mereka. Kalaupun saya beri komen, isu ini tak ke mana juga.

Bagi Syahir, dia juga lebih selesa untuk mengalihkan fokusnya kepada Famili Duo buat masa sekarang dan hanya berkomunikasi bila perlu, memandangkan masanya lebih banyak dihabiskan bersama Shila dan penyiapan pertandingan itu.

Di masa yang sama, Shila akui dirinya tidak akan lari dari bertemu dengan ibunya bagi menyelesaikan masalah yang sedang ada sekarang. Namun begitu, penyanyi ini berkata dia perlukan masa agar situasi lebih reda.

Mestilah saya akan jumpa emak, cuma waktunya biarlah jodoh yang menentukan. Saya taknak paksa keadaan.

Seperti yang sedia maklum, ibu kandung Shila, Fauziah Sarman ada memuatnaik status di Instagramnya menyuarakan kekecewaan terhadap anak sulung keluarga tersebut. Sejak itu, ramai tertunggu apakah yang bakal terjadi antara Shila dan ibunya.