Shila Amzah pilih lepas tangan, tak mahu masuk campur urusan pindah rumah adik-beradik

Shila Amzah pilih lepas tangan, tak mahu masuk campur urusan pindah rumah adik-beradik

Umum mengetahui, sejak minggu lalu hangat diperkatakan mengenai kemelut adik-beradik penyanyi Shila Amzah selepas dia ingin menjual rumah banglo diduduki keluarga mereka.

Terbaru, Shila berkata dia memilih untuk tidak masuk campur urusan mengenai perpindahan keluar adik-beradiknya daripada rumah banglo berkenaan.

Menjawab soalan daripada peminat ketika sesi siaran langsung di Instagram, Shila berkata dia difahamkan keluarganya itu mencari kediaman baru tanpa pengetahuan dirinya

“Kali ini saya tidak uruskan, mereka pilih sendiri. Saya tidak uruskan sebab masalah ini sudah terlalu besar, jadi saya ambil langkah berdiam diri.  Saya lepas tangan. Kalau ada masalah nanti dan mereka minta tolong…tengoklah bagaimana,” katanya.

Menerusi komen ditinggalkan, netizen bertanya adakah keluarga Shila berpindah ke rumah yang telah disediakan.

Dalam pada itu, Shila berkata dia meneruskan hasrat untuk menjual rumah berkenaan namun menunggu ianya dikosongkan untuk memudahkan urusan berkenaan dan ramai sudah bertanyakan rumah tersebut.

“Dah ramai tanya nak beli rumah itu. Tapi biarlah tunggu kosong dulu, sekarang masih ada orang dalam rumah itu.

“Apabila sudah kosong barulah senang untuk orang datang tengok. Setahu saya mereka sudah tiada di rumah itu, tapi tak tahu secara rasmi sudah pindah atau belum,” katanya.