Seram, Hairul Azreen dedah watak Feroz dalam ‘The Assistant’

Seram, Hairul Azreen dedah watak Feroz dalam ‘The Assistant’

 

Pelakon yang cukup sinonim dengan lakonan penuh aksi, Hairul Azreen sememangnya memiliki bakat tersendiri. Bukan sekadar berlakon, tapi kelebihannya bila beraksi lasak membuatkan dia antara pelakon yang mempunyai kelebihan istimewa.

Biarpun begitu, siapa sangka Hairul Azreen boleh menghasilkan sebuah filem komedi seram berjudul Ada Hantu 2 yang kini sedang ditayangkan di pawagam. Filem ini ternyata mendapat reaksi positif dari penonton.

Selain itu, sebelum ini kemunculan Hairul Azreen dalam filem The Assistant beberapa bulan lalu turut menjadi perhatian ramai. The Assistant kini ditayangkan di Netflix. Dalam filem tersebut Hairul Azreen melakonkan watak Feroz yang berpewatakan ‘gila-gila’ dan agak kejam.

Karakter Feroz dalam The Assistant ini agak unik dan berbeza dari yang biasa dilakonkan Hairul Azreen. Malah ada kisah menarik mengenai watak tersebut yang didedahkan oleh Hairul Azreen baru-baru ini.

@mochicarbonara

feroz ikut hairul azreen balik ??? #theasisstanmovie #theasisstan #feroz #hairulazreen #haniszalikha #bujibuchempel #adahantu #adahantu2 #fyp #fypシ

♬ Playmate at a scary scene – Kohrogi

Dalam perkongsian rakaman ini, Hairul Azreen mendedahkan mengenai karakter Feroz dalam The Assistant tersebut. Ceritanya dia tiru satu karakter yang memiliki ketawa seperti dalam filem tersebut. Tambahnya lagi pada awalnya sukar untuk dia mendapat karakter Feroz dalam filem berkenaan.

“Feroz ikut saya balik. Setiap kali saya gelak, setiap kali saya hisap rokok, dia datang…”, kata Hairul Azreen.

Di ruangan komen, rata-rata warganet meninggalkan reaksi mereka mengenai perkongsian Hairul Azreen mendedahakn karakter Feroz dalam filem berkenaan.

“Tapi memang terbaik la masa dia jadi Feroz tu”

Screenshot at Sep 19 07-30-08

“Benda ni accurate sebenarnya. Pelakon Korea Seo Yea Ji pernah kena sleep paralysis for 4 months lepas shooting save me. She literally became her character”

Screenshot at Sep 19 07-29-46

“Maksudnya watak Feroz tu terbawa bawa sampai ke rumah lah ye?”

Screenshot at Sep 19 07-27-25

“Huish ni lah pelakon yang betul2 mendalami dan bersatu dengan watak yang diberi. Terbaik ha”

Screenshot at Sep 19 07-26-47