Selebriti wanita berlakon baik depan peminat, belakang perangai ‘syaitan’ siap campak skrip depan muka orang

Selebriti wanita berlakon baik depan peminat, belakang perangai ‘syaitan’ siap campak skrip depan muka orang

 

Baru-baru ini, pempengaruh media sosial Ceddy ada menjemput ‘influencer’ Sarancak dan Nell bagi episod ketiga segmen podcast Sembang Atas Dulang musim ke-2.

Dalam podcast tersebut, tetamu undangan yang juga podcaster terkenal ada berkongsi mengenai selebriti yang kelihatan baik ketika di depan peminat namun sebaliknya ketika berurusan dengan produksi drama dan selebriti yang lain.

@syoksyoksyok

Wah! betul-betul rancak eh episod kali ni! OMG! Very the HOT TEA! 🔥🔥🔥 Biar betul! Campak skrip? Takkan la! Tapi orang industri memang lebih tahu kan…..siapa agaknya selebriti misteri yang Sarancak ngan Nell cakap ni? Korang rasa siapa? Banyak lagi tau hot tea! Korang kena tengok episod penuh Sembang Atas Dulang Musim Kedua! @Ceddy – CEO of Makan Makan @Nell Hanan @Sarancak #podcast #ttylpodcast #sarancak #nellhanan #ceddy #selebriti #selebritimalaysia

♬ original sound – SYOK – SYOK

Kita ada satu common selebriti ini, yang semua orang, tak pernah ada good experience. Tapi siapa yang pernah kerja dengan dia, mesti tahu perangai dia sebenarnya.

Malah, menurut Sarancak dan Nell lagi, selebriti wanita itu pernah mencampak buku skrip ketika di set penggambaran dan menganggap artis itu sebagai ‘berperangai syaitan’.

Menjengah ke ruangan komen video tersebut, ramai yang berkongsi pengalaman dengan ‘selebriti’ berkenaan.