Nampak video Aisar Khaled, netizen terus tak ada mood nak raya

Nampak video Aisar Khaled, netizen terus tak ada mood nak raya

 

Tatkala kita sedang berada di penghujung bulan Ramadan, perasaan excited untuk beraya tu mesti membuak-buak kan. Mana tidaknya, dah 2 tahun kita tak beraya sakan disebabkan pandemik, kali ni punya raya mesti nak enjoy lebih lah kan.

Aisar Khaled, seorang content creator telah memuatnaik video dia menari lagu raya ala-ala gadis TikTok yang menari sampai masuk berita awal puasa baru ini.

Namun, walaupun konsep video tarian Aisar Khaled ni sama macam video gadis TikTok yang dikenali sebagai Gigi Cheoh tadi, namun video Aisar Khaled ini pula dikecam oleh netizen.

Korang tengok video dari @meinmokhtar kat bawah ni dan nilai sendiri.

Kecaman netizen?

Ramai yang min nampak kecam video Aisar Khaled ni. Tak kurang juga yang troll video ni dengan balas komen guna meme.

Untuk artikel kali ni, min nak kongsikan kecaman atau komen netizen yang masih sopan sebab kita kan masih dalam bulan yang mulia. Jadi, yang sedap dibaca je min share dengan korang.

Screenshot 2022 04 30 At 11.23.24 Am

Screenshot 2022 04 30 At 11.21.07 Am

Min tengok video tu macam dah okay dan tak ada masalah pun. Tapi bila tengok dia pakai selipar dan samping yang tak bergosok tu, buat sakit mata pulak.

Tapi komen netizen sorang ni marah betul nampak gayanya.

Screenshot 2022 04 30 At 11.25.11 Am

Jangan lah tangguh lagi. Tak sanggup dah dua tahun tak raya. Takkan sebab Aisar Khaled punya pasal sorang ni je sampai kena cancel raya tahun ni. Hadoii… pening.

Screenshot 2022 04 30 At 11.20.43 Am

Ni antara kecaman yang boleh dikatakan masih murni kepada Aisar Khaled yang min jumpa. Sebenarnya apa yang Aisar buat sebelum ni mesti kena kecam. Kesian pulak min tengok.