“Matikan aku dengan tenang dan beriman” – Aliff Syukri nak bunuh diri?

“Matikan aku dengan tenang dan beriman” – Aliff Syukri nak bunuh diri?

 

Usahawan kontroversi, Datuk Aliff Syukri mengejutkan ramai apabila dia akan meninggalkan dunia laman sosial selepas menerima kecaman hebat susulan muzik video Baby Sayang yang dikatakan tidak senonoh bersama penyanyi sensasi, Baby Shima.

Bagaimanapun, menerusi hantaran terbaharu di laman Instagramnya, usahawan berusia 35 tahun itu telah menimbulkan tanda tanya netizen apabila dia muat naik sebuah gambar ubat dengan kapsyen, “matikan aku dengan tenang dan beriman”, lapor OMM.

Aliff nak bunuh diri ke?

Perkongsian itu telah mencetuskan kerisauan serta persoalan netizen mengenai keadaan yang terkini Aliff dan adakah hantaran gambar itu satu mesej untuk dia membunuh diri atau sebaliknya.

Drama je lebih tu

Bagaimanapun, majoriti netizen menyifatkan perkongsian Aliff itu adalah drama semata-mata untuk meraih simpati dalam kalangan warganet.

Sebelum ini,  Aliff memuat sebuah rakaman permohonan maaf di laman Instagramnya dimana dia  dilihat menangis teresak-esak dan mengakui segala kekhilafan yang telah dilakukannya sepanjang aktif di media sosial.

Bukan itu sahaja, Ibunya iaitu,Rozita Ibrahim turut meminta anaknya memadamkan klip video teaser lagu dangdut berjudul Baby Sayang  dalam tempoh 24 jam demi menjaga nama baik isteri serta anak-anak yang lain.