“Jangan jadi penunggang agama” – Mawar Karim

“Jangan jadi penunggang agama” – Mawar Karim

 

Usahawan terkenal, Mawar Karim menerusi satu hantaran di laman Instagram meluahkan rasa kesal dengan tindakan seorang individu yang dipercayai mahu menjatuhkannya.

Tindakan melampau

Hanya dikenali sebagai S, Mawar mendakwa individu berkenaan sanggup membuat akaun palsu di laman TikTok semata-mata mahu menjatuhkan kehidupannya termasuklah hal perniagaan dan keluarga.

Tak perlu gigih upah create TikTok fake account semata-mata nak sabotage life, business, personal, reputation saya, family dan orang yg tiada kaitan.

Jadi la manusia yang professional, bertauliah. One more jangan jadi penunggang agama or munafik. Come on, tak perlu berselindung di sebalik nama S.A.M.

Dalam pada itu, ibu kepada seorang cahaya mata ini sempat memberikan amaran kepada individu berkenaan supaya lebih jujur dan tidak menggunakan agama semata-mata demi kepentingan diri sendiri.

Tidak berdiam diri, Mawar turut sempat menjelaskan mahu berjumpa individu berkenaan di mahkamah bagi menuntut keadilan.

One day orang akan tahu siapa awak dan apa kegiatan yang awak jalankan. Selama ini saya diam, diugut macam-macam. Kita serah pada pihak berkuasa.

Terdahulu, menerusi Instagram Stories, bekas isteri aktor Fizo Omar ini mendakwa dia telah difitnah oleh individu yang digelar ‘S’ dan dakwanya ini bukan kali pertama terjadi.

Ig story asal: