Gelagat Siti Nurhaliza ‘confuse’, tersalah angkat tangan pemenang Muay Thai buat netizen terhibur

Gelagat Siti Nurhaliza ‘confuse’, tersalah angkat tangan pemenang Muay Thai buat netizen terhibur

 

Nama pun seorang manusia, kita ini memang tak boleh lari dari melakukan kesilapan. Begitulah juga yang berlaku kepada penyanyi Nombor 1 tanah air, Dato’ Seri Siti Nurhaliza ketika mengumumkan pemenang sebuah pertandingan baru-baru ini.

Pertandingan yang dimaksudkan adalah Muay Thai dan TokTi telah diberi penghormatan untuk mengumumkan pemenang bagi acara wanita pertandingan itu.

Walau bagaimanpun, TokTi hampir tersilap mengangkat tangan pemenang. Korang boleh tengok reaksi TokTi ketika kejadian itu berlaku dalam video @fad_idris di bawah.

@fad_idris

Comel je TokTi confius nak angkat mana satu 😬😬. Sumpah aku xboleh move on lagi tengok TokTi depan-depan. #fyppppppppppppppppppppppp #muaythai #serapod

♬ original sound – Fadhil Idris – Fadhil Idris

Mungkin keadaan dewan yang sangat bising telah menyebabkan TokTi tak dapat dengar dengan jelas nama pemenang yang diumumkan. Tapi nasib baik cepat-cepat cover dan terus pakaikan tali pinggang kemenangan untuk sang juara.

Screenshot 2024 03 03 At 1.34.37 Pm

Itu lah, kalau boleh nak angkat tangan dua-dua peserta. Baru lah dapat merasa jadi juara sama-sama kan. 

Screenshot 2024 03 03 At 1.35.58 Pm

Ini betul. Kalau artis lain yang buat salah tu konfem kena kecam teruk. Ini TokTi yang salah takpe, Malaysia Sweetheart, kita semua boleh maafkan beliau. Semua orang sayang TokTI tau.

Screenshot 2024 03 03 At 1.36.13 Pm

Haa yang ini korang kena jaga-jaga. Biasanya yang datang tengok sukan muay thai ni mesti pernah atau ada plan nak masuk sukan tu. Jangan terkejut kalau nanti TokTi pulak jadi juara sukan lasak macam ni.