Gara-gara doakan Bella temui ketenangan, netizen restu Syed Saddiq jadi pengganti Aliff Aziz

Gara-gara doakan Bella temui ketenangan, netizen restu Syed Saddiq jadi pengganti Aliff Aziz

 

Ahli politik muda Malaysia, Syed Saddiq Syed Abdul Rahman, telah memberikan kata-kata semangat kepada penyanyi terkenal Bella Astillah selepas dugaan baru-baru ini mengenai rumah tangganya.

Dalam satu kenyataan, Syed Saddiq berharap agar Bella dapat menemui ketenangan dalam keadaan yang mencabar ini.

“Saya berharap Bella akan terus kuat, kerana kesabaran pasti akan membawa ketenangan. Saya juga ingin mengucapkan terima kasih kepada Bella kerana sudi datang beraya di kediaman kami,” katanya.

Perkongsian ini turut meraih respon dari netizen, dengan beberapa di antara mereka merasakan Bella dan Syed Saddiq akan menjadi pasangan yang serasi.

“Kalian sangat padan dan serasi. Sangat sesuai jika Bella menjadi milik Syed Saddiq. Kami sebagai netizen memberikan restu jika mereka berdua jodoh,” kata seorang netizen.

“Tunggu apa lagi, YB (Yang Berhormat). Sudah tiba masanya untuk menjadi pasangan, kalian berdua sangat serasi. Saya boleh bayangkan kebahagiaan kalian sebagai pasangan pengantin,” tambah komen netizen yang lain.

Walau bagaimanapun, Bella masih lagi berdepan dengan kemelut dalam rumah tangganya dengan suaminya, penyanyi Aliff Aziz.

Kemelut ini bermula apabila Aliff dan pelakon Ruhainies ditangkap oleh Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) pada 9 Mac lalu.

Bella kemudian memfailkan permohonan cerai di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan.

Mahkamah telah menetapkan 4 Jun sebagai tarikh untuk laporan Jawatankuasa Pendamai (JKP), dengan harapan penyelesaian yang baik dapat dicapai bagi kedua-dua belah pihak.