Diva AA akui rasa ‘semak’ dengan kisah Vida dan Iqbal

Diva AA akui rasa ‘semak’ dengan kisah Vida dan Iqbal

 

Pengacara dan pelakon sensasi Azwan Ali atau lebih dikenali sebagai Diva AA menerusi sebuah hantaran di laman Twitter meluahkan rasa ‘semak’ dengan kisah percintaan di antara jutawan kosmetik, Datuk Seri Vida (DSV) dengan bekas pembantu peribadinya (PA) Ahmad Iqbal Zulkefli.

Akui Kisah Cinta DSV & Iqbal ‘Semak’ Timeline

Menerusi tangkap layar yang dimuatnaik di laman Twitter, Diva AA memberitahu bahawa kisah percintaan antara DSV dan Iqbal telah ‘menyemakkan’ susur masa media sosialnya dan menyifatkan hanya orang  bodoh sahaja yang mempercayai kisah cinta di antara DSV dan Iqbal, memetik portal Murai.

“SEMAKKKK TLLL! MARKETING LUBANG JUBORRR????GTHHH PUIII BANGSAT TERHANJING JER YANG PERCAYA! EEE JIJIKKK”- kecam Diva AA

via Twitter

Walaubagaimanapun, dia telah menutup ruangan komen dan ulang kicau di atas hantaran yang dimuatnaiknya pada Khamis.

Terdahulu, percintaan di antara jutawan kosmetik, DSV dan bekas pembantu peribadinya menjadi perhatian ramai apabila Iqbal meluahkan hasratnya untuk mengahwini DSV.

Walaubagaimanapun, perkahwinan mereka mendapat tentangan dari anak perempuan DSV disebabkan jarak umur yang jauh dan berpendapat Iqbal mempunyai “sebab lain” untuk mengahwini ibunya.