Didakwa sudah berbaik dengan Aliff Aziz, Bella Astillah ‘kunci mulut’

Didakwa sudah berbaik dengan Aliff Aziz, Bella Astillah ‘kunci mulut’

 

Pelakon Bella Astillah memilih untuk mengunci mulut susulan dakwaan sudah berbaik dengan suaminya, Aliff Aziz.

Menurut laporan HibGlam, Bella atau nama sebenarnya Dayang Ara Nabellah Awang Astillah enggan untuk mengulas lebih terperinci mengenai perkara tersebut dan segala persoalan akan terjawab selepas kes mahkamah antara Bella dan suami selesai.

“Maaf, selesai semua (kes mahkamah) baru kami jawab,” kata pengurusnya.

Dalam perkembangan lain, aktres yang berusia 30 tahun itu bakal muncul dengan lagu baharu dimana lirik ditulis sendiri ciptaan komposer Sharon Paul dalam masa terdekat.

“Saya akan keluarkan single terbaharu, sangat teruja mahu kongsikan dengan peminat, lagu itu saya tulis sendiri dan muzik ciptaan Sharon Paul.

“Lagu itu sebenarnya dah lama sangat, dua tahun perap, rasanya ini masa sesuai untuk dilancarkan, moga semua orang suka,” ujarnya.

Sebelum ini, tular dakwaan pelakon drama Aku Tanpa Cintamu sudah berbaik dengan suaminya apabila kes mahkamah antara mereka telah ditunda daripada 4 Jun ke 13 Jun.

Terdahulu, rumah tangga Bella dilanda konflik selepas Aliff Aziz ditangkap khalwat bersama aktres Ruhainies di sebuah kondominium mewah, Kuala Lumpur.

Disebabkan itu, Bella telah memfailkan cerai terhadap di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan pada 13 Mac lalu.

Keadaan menjadi lebih keruh apabila wanita yang mengaku kekasih gelap Aliff iaitu Sarah Yasmine mendedahkan perbualan WhatsApp antara Aliff dan Ruhainies di media sosial.