“Dah buat susah-susah, kena kecam” – Aliff Syukri mohon maaf, padam teaser MV lagu raya menggeletis

“Dah buat susah-susah, kena kecam” – Aliff Syukri mohon maaf, padam teaser MV lagu raya menggeletis

 

Usahawan kontroversi, Datuk Aliff Syukri sekali lagi mencentuskan kontroversi apabila dia cuba melancarkan sebuah lagu raya walaupun sebelum ini mendakwa tiada lagu raya daripadanya untuk tahun ini.

Aliff Syukri baru-baru ini memuat naik sedutan video lagu raya yang mengundang kemarahan orang ramai apabila memaparkan babak dia dan beberapa penari mengenakan kostum aneh.

Seperti tahun-tahun yang lepas, ibu kepada Aliff Syukri iaitu Bonda Rozita sekali lagi terpaksa menegur secara terbuka berhubung video anaknya.

Susulan teguran terbuka daripada ibunya, Aliff Syukri memuat satu hantaran di akaun Instagram miliknya memohof maaf kepada semua penonton yang tersinggung dengan video muziknya.

“Kepada mak saya dan semua netizen yang melihat video itu, saya minta maaf dari hujung rambut ke hujung kaki.

“Memang kecil hati, saya dah buat susah-susah dah bayar puluhan ribu tapi you all yang tak tengok video klip tu dah kecam melampau-lampau.

“Tak nak bersedih, saya salahkan diri saya. Saya dah delete video tu… padahal ramai yang buat video pelik-pelik di luar sana tapi tak jadi isu,” katanya.

Terdahulu, Bonda Rozita menerusi satu hantaran di Instagram meluahkan rasa kurang senang dengan video lagu raya yang dilancarkan anaknya dan meminta dia memadamkannya.

Malah, turut menasihati anaknya untuk tidak mengejar content semata dan memperbaiki diri dari sudut agama.

Katanya, ramai yang menyalahkan beliau tidak pandai mendidik anak sehingga perlu membuat teguran secara terbuka.