Akhirnya Kratik dedah bukti, terdengar rakaman suara Tangmo Nida bergelut atas bot

Akhirnya Kratik dedah bukti, terdengar rakaman suara Tangmo Nida bergelut atas bot

 

Meskipun terlalu banyak kecurigaan dalam insiden yang telah mengorbankan pelakon terkenal Thailand Tangmo Nida Patcharaveerapong. Namun semalam cukup memeranjatkan apabila polis memaklumkan pemergian mendiang hanyalah satu kejadian yang tidak disengajakan berdasarkan bukti-bukti.

Kratik hantar beberapa kiriman mesej beserta video jadikan bukti

Walau bagaimanapun, pada masa sama Kratik selaku manager serta rakan baik kepada Tangmo dikatakan ada menghantar beberapa kiriman mesej beserta video yang boleh dijadikan bukti.

Terdahulu, wanita tersebut telah pun berterima kasih kepada seorang individu yang bernama Bang Jack selepas menghulurkan duit sejumlah 300 ribu Baht untuk tujuan guaman.

Manager Akhirnya Dedah Bukti, Video Terdengar Suara Tangmo Bergelut Atas Bot? 2

Terdengar jelas suara penumpang bot saling bertengkar dalam rakaman

Dalam pada itu, Kratik juga mengaku telah menerima satu ‘job‘ untuk membawa Tangmo berjumpa dengan seorang ‘orang kaya’ yang sedang menunggu di sebuah hotel berdekatan Sungai Chao Phraya.

Menerusi video yang dihantar manager tersebut, Bang Jack mendakwa dengar dengan jelas suara penumpang-penumbang bot tersebut sedang bertengkar serta bergelut. Meskipun rakaman itu kurang stabil, namun audio masih dapat didengari dengan baik.

Manager Akhirnya Dedah Bukti, Video Terdengar Suara Tangmo Bergelut Atas Bot? 3

Klip tak dapat disiarkan secara umum melalui media…Tangmo jelas berkeras enggan terima job

Klip video tersebut bagaimanapun tidak dapat disiarkan secara umum di media. Dalam pertengkaran tersebut, kedengaran suara seorang wanita berkemungkinan Tangmo atau rakan yang berkeras enggan menerima tugasan ‘melayan’ berkenaan.

Individu itu juga mengugut untuk menghantarnya ke rumah atau laporan polis akan dibuat setibanya di jeti.

@iam.clen1e.hug0

CCTV Footage Thai Actress “Tangmo Nida” Before Dead. #justicefortangmo #thai #actress #thailand #tangmonida #rip #death #fyp #foryou #foryoupage #thaiactress #trend #fypシ #viral #news #viraltiktok

♬ original sound – ㄷㄴепiеH – ㄷㄴепiеH