Pokteh hampir menitiskan airmata selepas berjaya jual RXZ ‘item cham’ RM35k

Pokteh hampir menitiskan airmata selepas berjaya jual RXZ ‘item cham’ RM35k

 

Influencer bernama Pokteh hampir menitiskan air matanya apabila berjaya menjual RXZ miliknya dengan nilai RM35,000 secara tunai.

Motosikal RXZ terus menjadi buruan para pengumpul motosikal. Dan komunitinya sangat besar di Malaysia. Perhimpunan RXZ Members sahaja mampu mengumpul sekitar 80,000 peserta dari seluruh negara โ€“ baru baru ini.

Oleh sebab itu, harga pasaran untuk motosikal tersebut sememangnya agak tinggi.

Influencer bernama Pokteh yang terkenal dengan konten pemotorannya berjaya menjual motosikal RXZ miliknya dengan harga yang agak lumayan.

Awalnya Pokteh menjual motosikal tersebut dengan nilai harga RM34,400.00 kepada pasangan influencer.

Namun influencer tersebut telah menaikkan harga tersebut menjadi RM35,000.00. Itu membuatkan Pokteh terharu dan hampir menitiskan air matanya.

Seterusnya Pokteh menyatakan bahawa motosikal tersebut sudah dipasang semula atau restore dengan aksesori campur, sama ada bahagian original, dan juga OEM. Ada juga yang asal atau bahagian yang disebut NOS.

Oleh itu Pokteh memanggil motosikal tersebut sebagai RXZ โ€˜item chamโ€™ atau barang campur campur.

@armyulaq

@POKTEH_racing #poktehracing

โ™ฌ original sound – ๐™ฝ๐š’๐šœ๐š‘๐Ÿ – ๐™ฝ๐š’๐šœ๐š‘๐Ÿ

Ramai yang berkongsi rasa gembira dengan Pokteh. Dan menganggap dia sudah terkena jackpot. Mereka juga risau Pokteh tiba tiba pengsan mendengar harga RM35,000 yang ditawarkan pembeli kepadanya.

Sebelum ini influencer tersebut lantang mengecam peniaga dan pembeli yang dianggap merosakkan harga pasaran untuk RXZ. Di mana ada yang membeli sehingga harga RM140,000.000.